piątek, 6 stycznia 2017

♥ Koreańska Youtuberka czyli.....Raon Lee!

   Dzisiaj trochę o piosenkarce Raon Lee.Pochodzi z Korei.Gdy już ją oglądaliście to możecie zauważyć że często śpiewa w duecie z PelleK'iem.Wpadłam na nią przypadkowo by zobaczyć czy ktoś zrobił cover piosenki ''Daze'' anime Mekakucity Actors.Od razu jak ją zobaczyłam to postanowiłam zobaczyć więcej jej coverów najbardziej spodobały mi się jej covery ''Daze'' Mekakucity Actors,''This Game'' No game No life,''UNRAVEL'' Tokyo ghoul,''Blue Bird'' Naruto,'' ''PONPONPON'' autor Kyaru Pamyu Pamyu,''Butterlfy'' Digimon adventure.W ostatniej wymienionej śpiewała ogólnie po koreańsku co przypadło mi do gustu.Na początku ogólnie myślałam że to japonka lecz pismo wskazywało na typowo koreańskie więc byłam w stu procentach przekonana że to koreanka.Bardzo spodobał mi się jej śpiew czasami taki ''lekki'' a potem głośny i pewny siebie takie mieszanie mi się podobało.Zachwyciło mnie również to że zna tyle piosenek japońskich na pamięć nie wiem czy ja tyle bym się nauczyła.Również bardzo dobrze potrafi montować swoje filmiki a ja tak nie umiem xD T_T.               RAON LEE:Wygląd
COVERY:''PONPONPON'' Raon Lee

''Butterfly'' Digimon adventure

''Kuusou Mesorogiwi'' duet Raon Lee x PelleK

 ''Blue Bird'' Raon Lee                                                A wy co myślicie o Raon Lee? Podzielcie się w komentarzach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz